♥ ♥ dear husband ♥ ♥

♥ mencintai yang halal itu pasti lebih indah ♥

Saturday, June 8

kisah cinta aku...jangan bace!





oke..setelah sekian lamanya,,,
cik rase nk update belog yang sunyi ni....

luahan perasaan sebenarnyaaa...
so sape xnak layan,,
bye bye :)

and..sebenarnye ni lirik lagu je..hihi

oke jom layan :D


Seandainya Tuhan mengizinkan
Ingin aku terus bersamamu
Biarpun pedih dugaannya
Rela aku menghadapinya dengan sabar

Seandainya Tuhan mengizinkan
Cintamu mekar bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidupmu

Tak pernah kutermimpi
Untuk bercinta denganmu oh sayangku
Tapi dah tersurat kita bertemu dan jatuh cinta

Sekiranya kau dapat terima aku seadanya
Itulah buktinya keihklasanmu

Andainya Tuhan megizinkan ingin menunaikan
Segala impian yang lama terpendam

Andai kita ditakdirkan terpisah jauh di mata
Namun hati tetap sayang dan merinduimu
Tiada siapa dapat melenyapkan cinta di hatiku
Hanya Tuhan saja yang berkuasa

Aku harap engkau masih menyayangi diri ini
Kerana kutidak sanggup berpisah denganmu
Kenangilah saat-saat indah percintaan kita
Semoga abadi kisah cinta kita

Andai kita ditakdirkan terpisah jauh di mata
Namun hati tetap sayang dan merinduimu

Seandainya Tuhan mengizinkan
Cintamu mekar bersamaku
Ingin aku membahagiakan hidupmu
Selama-lamanya


sorry to say laa...tapi cinta pertama memang susah nk dilupakan...
kan ke tak kan??
mesti kan kan..hehe

melainkan kite ni cinte dye yang ke 2 3 4 5 6 7...
tu tak dijamin la kan...
mungkin arini sayang,,esok terus lupe..what to say kan..huuhu

one more thing...
bile ngan pasangan tu,,
tolong la jge kate2...
jangan bile time marah,, sembur macam2...

contoh cik bagi..
"perempua macam ko ni tak layak dibuat bini"

kalau la cik ni macam kawan2 cik,,,
laki tu da dpt jawapan cm ni dah,,
"ko tu baik sangat ke sampai layak  jdi laki org??"

seb bek cik ni penyabar...chewahh
huhu..

oke larh..
tu je..
bubbye..
jangan lupe smile :D

No comments:

Post a Comment